25 Eylül 2020 Cuma

Trinaynaynam!

Sokaklarda yalnız yürünmüyor abi! Köşe başları yalnız dönülmüyor. Hep onu saklıyorum içimde. Onunla geziyorum gezegeni. Pozitif enerji diye evrene onu gönderiyorum. Martılar bu duruma anlam veremiyorlar.

 

Ben aslında delikanlı adamım abi. Nükleer denemeler fiyakamı bozuyor. Evlerden içeri radyasyon sızıyor. Bu işe çok kafa takıyorum. Biraz içimi boşaltmam gerek.

 

Beni biraz dinler misin abi? Parası neyse vereceğim. Biliyorum kızıyorsun bana. Ondan bahsederken konu nasıl nükleere geldi diyorsun. Napayım abi, mevzu o olunca kafam karışıyor. Hemen yanımda sanıyorum onu. Radyasyon dediğim kafamın uçması.

 

Sen bilmiyorsun abi. Kulakların duymamış böyle şeyler. Yüz yüze gelince anlatırım her şeyi. Boş gemiler yapıp yollarım kara sularına. Denizde bile o geliyor aklıma. Erken ıslatıyor bizi akdeniz. Ve uçurumun kıyısında parlement kuyruğu.

 

Ulan insan kaç defa özler? Abi, demeyi unuttum bu sefer. İdare et be abi. Kafam karıştı gene. Aklıma geldi benimkisi. Gidip bakayım en iyisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder