Selam Mora.
Hazır güzelim 30 Ağustos'ta mutlu güneşli yaz havası kaçmış, ben evde pinekler ve evdeki tüm perdeler rüzgardan uçuşurken bari senin günün şen geçsin dedim.
Neşelenmek için bir Vampire Weekend çalayım mı sana?
New York havası iyi gelir belki, ne dersin?
Yoksa üzer mi seni ya da bozar mı?
Ama alışmışsındır bence sen, ne de olsa bir yarımada değilsin artık, ne günler gördün geçirdin.
Beni sorarsan bütün yazı bu çocukları dinleyerek geçirdim (çocuk dedimse de öyle hemen küçümseme, koca koca okullar bitirmiş bunlar gençlikte).
Gülme ama kanım Ezra'nın çığlıkları ve Baio abimin sempatik dans figürleri eşliğinde akar oldu sanki artık. Dolayısıyla içimde hep böyle bir hoppidilik, sürekli bir seke seke yürüme isteği...
Neyse tamam çalıyorum bak bi dinle, seversin bence.
(sesi aç sesi!)
(sesi aç sesi!)