1 Mayıs 2019 Çarşamba

Bana Açık Alanlar Sun Hocam! Metaforlarım imgeleme dönüşsün

Tez antitez sentez
“En iyi tez bitmiş tez”
“Altı ayda yazar herkes”
Benimki niye bitmiyor?

Epistemolojik yanılgılarım ruhum tarihsel boşluk
Ontolojim bozuk fütürist mistik
Bozdum galiba pardon kafa gidik.

Ah bu kelimeler bir arada bir anlam teşkil etmiyor
Her cümlem yanlışlanıyor bütünlük hiç arz etmiyor
Bibliyografyatik dipnotlar endnotlar son notlar
Pesimist mefhum freudyen medyum  hiçbiri beni anlamıyor

Bu kavrama şimdi yapısalcı mı yaklaşsam marksist mi ya da yapıbozumsal
Postyapısal ya da dostyapısal 
bütün bunlar çok büyük sorunsal

Ama birinci bölümüm benim 10 sayfa 
İkinci 80 üçüncü 40 dördüncüyü hiç sorma
Girişim zordur yatırım menkul taksitlerim pek fazla
Sen bana tek açıdan bak “öteki”ni hiç sorma 

Bu teori denen şey de ne menem şey 
Kurumsal ve de kuramsal
Masalsal ne de yasalsal
Mikalenjelosal bir dünya

Tez antitez sentez
Bu kadarına da gari pes
Bedenim “tez” der ruhum “pes”

Tottenham şampiyonluğa koşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder