26 Şubat 2017 Pazar

Film Şeritli Duraklar: Güneşi de Alacağım Dizlerime! Nasıl Ay'ı Aldım Da Ko'dum Onu Da Alacağım

Dizdim ellerine türlü çiçekler türlü menekşeler türsüz kasımpatı.
Bakıyordu limanda kahverengi saçlarıyla delik deşik bir samyeli.
Hali her kokuyordu heyecan haberlerinde televizyon vardı elleriniz.
Şarkıda mısra bir ahenk ki sormadınız kim bilir kimin yasemini.
Baharda güneş kokulu akyeldiniz ak yeleleriniz türlü koşmalara meyyal damlıyordu.
Bitiyordu şuracıkta nefesiniz çiçekleri kaktüs gibi parlıyordu sevdiniz.
Benim yolları o geçen adımda her gülüşünüz saklı
ve atıyordu taklalar değme güvercinler değme samyeli.
Kuruşluk beş nilüferleriniz yelkovan geçiyordu türlü şehrinizden türsüz bacalarınızdan güneş ağlıyordu.
Sormadınız mısra bu kaçıncı bahar geçen yollardan geçmeyen senelerden hiç gibi güldünüz.
Benim saçlarım kevgir kokar adamın yarım işçilerinden mesaiye kaldı dakika hiç.
Sormalı mı akşamı sarmalı mı sarmaşıklar dolambaçlı yollar karaltında üç mısra.
Adında şair saklı terinde ilaç bir gibi yasemin kenevirler kerevizler ve bacasız güz.
Durak bir otobüs bir otobüs tam buralarda tam köşeyi dönünce ellerinizde her mevsim.
Bahara başka kaldı sanki durmadan koşar adım durmadan duraklara kapalı.
Mehtap düz belki ışıklı aydan sonbahara engizden körfezden çingeneler romanlar şiirler yazılı.
Mevsim her mehtaba bir kala bir kalalarda oracıkta öylece durakaldınız.
Eldivenler kesilmiş mantonuzda tüy resimler tüy kırlangıçlar ve siz.
Samyeli gibi tan yeri gibi değme çiçeklerle değme kaktüsle film şeridi gibi geçtiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder