8 Mart 2014 Cumartesi

Yıllanmalar 3: Erkeğin Elinin Kiri, Kadının Boynuna Geçirin İpi


Çek bir nefes Angel…

Yıl: 2003
İlk nefesim, ilk başkaldırışım, ilk bağırışım, ilk ergenliğim, ilk erkekliğim, ilk göz kulak oluşum.

Yıl: 2004
Kadınlar böyledir işte açar musluğu boşaltır sistemini yıldızlar bin defa müjgan.

Yıl: 2005
Futbolcu büyük kaslı keskin bakışlı İlhan Mansız Roberto Karlos saçların ne de güzel olmuş senin şınanay.

Yıl: 2006
Bilinçaltıma bücür kazıdım hayır dedim hayır o öyle olmaz dedim ne dediysem oldu malzeme mayın.

Yıl: 2007
Yenilince soğuk lezzeti başka olur bir yedim bir doydum bir kahkaha tepeden tırnağa.

Yıl: 2008
8 Mart kadınlar günü başlığı ilk yazdım fena tavladım elimin kiri ipimi boynuna doladım.

Yıl: 2009
Kız repçi sagopa sökmez aldatmaya namüsait köküne kadar bandırdım.

Yıl: 2010
Sonra seni tanıdım seni tanıdım seni tanıdım seni tanıdım seni hep tanıdım yakamadım anılarımı gaddar olamadım…

Yıl: 2011
Ben oldum adam dedim olamadım Geyikli Gecede sandal cefası…

Yıl: 2012
Yasak aşklarım kaçak trenlerim aksaraylarım fotokopilerim tramvaylarım…

Yıl: 2013
Gördüğüm en güzel kadın görülmüş en güzel kadın kalbimi zımbaladım ellerine şarkılarda leyla kliplerde mecnun oracıkta öbür kıtada kostüm vakko esen kalın.

Yıl: 2014
Açtım Erbain okudum yağmur yağdı sokaklar kalkmalı ortadan, kalkmadı, öç alma vakti şehirden aldım.
Böyle şairane şarkılar dım dım dım mırıldandım açtım kadının sesini sen misin sokakları kaldırmayan bak şimdi ben kaldırdım.
Tuzu bol serpilmiş şekeri lime lime palas pandıras bir ayaklanma Mora Sen Bir Yarımada Değilsin, olamazsın.
Rusyada ya da Ukranyada ya da Ukraynada referandum işte soru bu kadın bu gece asılmalı mı kasılmalı mı bırak kasılsın.

Böyle tuhaf şarkılardan geçtim bu aşk burada bitti ve ben çekip gittim yüreğimde bir çocuk cebimde bir revolver bu aşk burada bitti iyi geceler sevgilim ve ben çekip gittim bir nehir akıp gitti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder