24 Ocak 2014 Cuma

al bakalım ebi; moralılara fotoğraf falı!

yalnızca batıdan gelip doğuya hükmeden ve ortadünyayı kendine mesken edinen kadınlara özgü hisli göz rengine sahip ebi'ye sihirli şiirli taşlar,




sana kendine ait bir oda adınısenkoy,




 tercihlerden, kararlardan, sonuçlardan yorgun mamalak'a tatlı bir sigara kahve molası,




 lablarda, deneylerde ve de hep yollardaki tuco'ya sakinik, dinginlik,




gkcgnr'ime notalardan yıldızlar, şapkalar, gemiler,






aslında hepsini hepinize, hepsini hepimize yollasam görünce sevinir misiniz?


ha bi de çocukken arkadaş olalım ister misiz? 





3 yorum:

  1. molly, ne iyi düşünmüşsün de benim sahsıma ait oda, mamalakın mola ve de tuco'nun sakinlik dinginliği görüntülenmiyor. soyutladın mı nettin?

    YanıtlaSil
  2. Molly tüm teknik yetersizliklere rağmen nasıl güzel bir foto-hikaye olmuş, hep yap, lan ben dün size sizi çok sevdiğimi söyleyecektim, hep onu düşünüyordum, diyemedim, dedim sayın, içimde havai fişekler (adınısenkoy beğendiği için tabiki de bokunu çıkarıcam)

    YanıtlaSil
  3. sarılıp öperim ben seni kız çocuğu! (hala çok büyümediğimizi düşündüğümden bence çok geç kalmış sayılmayız)

    YanıtlaSil