23 Ocak 2014 Perşembe

 mora sen bir yarımada değilsin de nesin!!!

sana ne oldu mora, bir derde tutulmuşsun.
bir ekmek kadar aziz fikirlerim böyle yitti 
metropoller ve araba kornaları kahrolsun
bir mısra sağ elimden karanlık suya düştü


esinlenilen sezai karakoç'un, ve mona rosa şiiridir:
Sana ne olmuş Rosa, bir derde tutulmuşsun.
Bir ekmek kadar aziz fikirler böyle pişti:
Noel ağaçları ve manolyalar kahrolsun,
Bir çevre sağ elimden bulanık suya düştü.
..
 


bir de baktım ki mora karalara bürünmüş.. meğersem mora kapkara'ymış..


3 yorum:

  1. Arka plan denince akla
    Tamam şimdi buldum
    Hemen onun adı gelir:
    Ebi Eba Ebu:)

    Uyarlama şiirine bayıldım Adını sen ko. On numara beş yıldız olmuş. Uzun zamandır yok olman kafamı fena bozuyodu, bak yazdın, hemencecik affettim. Hadi bakalım gene iyisin:) Yaz arada yaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler mamalak..
      senin dörtlük de çok iyi olmuş. özellikle 'Ebi Eba Ebu' dizesine bayıldım :)
      şimdi Ebi bu arka planla bize ne mesaj veriyor bir . ikincisi evet güzel olmuş (da).. üçüncüsü beyaz yazılar fazla parlamıyor mu :)
      -ellerine sağlık Ebi :)
      -(iç ses) belki de molly yapmıştır.
      -yok ama onun bilgisayarda sıkıntı vardı.
      -(dış ses) tamam işte tam zamanı. kimse onun yaptığını anlamaz.
      - (gaip ses) yeter lan! böyle yorum mu olur.

      Sil
    2. Yazamayınca napayım mekana sardım, da bende arkadaki resim görünmüyor neden acaba?
      Adınısenkoy Mona Rosa deyince içim sızım sızım sızlıyor, "bakma tuhaf tuhaf göğe bu kadar..."

      Sil