8 Ocak 2014 Çarşamba

Yıllanmalar 2: Meğer Ne Çok İçmişim, Yıllar Geçmiş Hala Sarhoşum

Yıl: 2003
Ben sizi ilk pazartesi topyekün marş bestelerken kainat dilberini ararken gördüm.

Yıl: 2004
Sedalı sedasız harflerden oluşan soyunma odanda aşkım ilhan yazılmış, kıymete bindi sonra dönüp bana bir daha baktınız.

Yıl: 2003
Karagözlü dilberdiniz saçlarınız uzamış rüzgar estikçe hiç merdiven çıkmamışsınız belli.

Yıl: 2005
Önemli meselemle karşınızda durdum, rüzgar esmiyor siz rüzgar varmış gibi salındınız.

Yıl: 2003
Ben size ilk şiir yazdım gözünüze değmedi hiç, balkon meftun siz değil. Defterime seni seviyorum yazıldı, incelendi ben siz sandım değildiniz o gece büyük plan.

Yıl: 2006
Ben gökyüzünü çıkarıp elinize verdim istemem ön cebime koy dediniz güldünüz bu ne güzel.
Sonra çıkarıp gençliğinizi serdiniz önüme yaşlanmış filizleriniz geceme damladı. Ben votkalı gömleğime sardım sizi çünkü mesele siz değildiniz çünkü denizdir kenarı gençliğimin. Bir adım çaprazda yemyeşil bir kadın sizin yüzünüzden ağladı.

Yıl: 2007
Bir gece düşlerime uyandınız yoksa sen hala dediniz ama ben çoktan yırtmıştım karanlığımı. Başka bir şey yoksa artık güleyim çünkü bu gece zafer gecesi sizin için tasarlanmış.  Ağlamaklı gözleri süzdünüz ben gaddar adamım bak şimdi sen ağla, ağladınız.

Yıl: 2011
Siz ben geldim dediniz baktım ön cebiniz beşiktaş sahili. Kadınlar dizlerini ovaladı çünkü güzeldiniz ama hiç benzemediniz, benzeyemezsiniz. Yanlış zamanda doğru mekan seçtiniz açtınız baktınız hediye sandığı tanıdık. Üç dirhem yalnızlığıma göz kulak oldunuz bir daha uslanmazsınız dedim, uslanmadınız. Ben yarın arıcam dedim siz telefon ön cebinizde beklediniz bugün geldi yarın hiç gelmedi. Siz bir yanlışlık, anladınız doğru mesele 2003, fena.

Yıl: 2007
Ben gidicem dedim o gece ilk gitmedim son gitmedim hep gittim gene oldu gene gittim gelişlerim gidişlerime ayarlı.
Siz hacettepeli şarkılar sevmediniz çünkü yeşimden bozma taşlarla boğaz kirli.
İlk limanda bindim bir gemiye ilk can ikinci can bir şarkı daha şimdi iki nefret.
Ben anladım meğer kışın hurma yemişsiniz şimdi sızlatıyor içinizi, perdenizin arasında ergenliğim.

Yıl: 2014
Siz başınızı alıp çevirdiniz başlar çevrilmek içindir kaşlarınız yerli aşklara çatık.
Satırlarına şairler saplanmış olay yeri 4541 merkez cinayet büro bu kadın üç yıl önce öldü.
Siz verip kendinizi kurtuldum sandınız meğer hala yaşıyorsunuz hayat kısa, bitkisel.

Böyle bir geceden hatıralarla çıktınız alıp ön cebinizi yokladınız, ön cebiniz hala benim.

3 yorum:

  1. İşte bu, işte bu! "Balkon meftun siz değil" en sevdiğim..

    YanıtlaSil
  2. Ağzımı durdurup tavana vurduracak derece güzel. Ben diyorum tanımamışım onu. Bu sözler hep içlerindeyse eğer ki gözlerindeki o kıpraşımları biriktirdiği şiirlere yormalıymışım meğer. öyle dolmuş ki öyle taşıyor ki diyorum baktığını şair yapar gayrı. kozadan çıkmakta kararsız böceği kelebek yapar sözleri. Hem şiir hem değil, hem sihir hem değil .. İşte şimdi anlıyorum benim küçük kardeşim tam da bu yüzden hem aşık hem değil, hem mutlu hem değil, hem yaşıyor hem değil, ne varsa elinde avucunda hem öyle hem değil.. Böceği kelebek yapmaya yeten sözleri okuyana şifa kendine değil. Onda ne varsa ona zarar bize değil.. Belki zehir kusuyor içinden ama ona zehir olan bize değil.. Anlıyor muyuz onu.. Kim bilir.. belki evet belki değil..

    Molly

    YanıtlaSil
  3. Oha amma güzel yazmışım lan. Okudum kendim duygulandım. Ebişko sabah sabah gmailinde yeni yorum var mailini görüp hemen tıklıcan bakcan ki bi bok yok molly kendi kendine coşmuş haaapşuuu gece gece. Haaaaaaaapşuu.

    Yazmak ne acaip şey.. yazdıktan sonra dönüp bakınca şaşırıyor insan. yorumum benden bağımsız, okuduğumda beni şaşırtan bişeye döndü. Size de byle oluyo dimi. Başkasınn beğendiği bi yazıyı onların gözünden okuyunca oha bunu ben mi yazdım amma da yazmışım diyonuz dimi. Hatta inanamıyo insan. Falan filan..

    Canım memurdanbaşkaherşeyebenzeyen memur dostlarım ve aylaklıktaninekliğe geçiş yapan sevgili adınısenko, yazmayan ama bizleri izlediğine inandığm tucocum, hepinizi seviyom. Telefondan profilime girş yapamadğmdan anonim takılıyorum. Ama benim yani.

    Esenliklen,
    molly, m'si küçük

    YanıtlaSil