28 Ocak 2014 Salı

Çirkin Kraliçe

Çirkin kraliçe’me yazı yazmaya karar verip bu sayfayı açtım. Ancak, hiç olmadık bir anda Ayak’ımı buldum. Uyakları da yazıyı yazarken bulmaya çalışcam. Başlığı koyarken yazı yazmaya kararlıydım. Ama çok anlamlı ayak, beni şiire yöneltti. Hadi bakalımJ

Bir gün bitecek madem
Bu gençlik bu alem
Naz etme sen de ey bebem
Az birazdır az biraz
Az birazdır az biraz

Bu benimki sevda değil
İçimde noksan defa eğil
Yaklaş zaman çok değil
Az birazdır az biraz
Az birazdır az biraz

Mamalak der ki gelecek yaz
Soykalıktan zarar çıkmaz
Gel de sen de etme naz
Az birazdır az biraz
Az birazdır az biraz…

Şiir bi cacıka benzemediği için yazmaktan vazgeçtim. Zaten çirkin kraliçem elvedayı hak etmiyordu. Çirkin dediysem, çirkin de değil haa. Bütün çıplaklar güzeldir dostlarım… Ve bütün güzeller çıplak…

Ama kraliçe… Her şeye rağmen AVEA’ya geçmek güzeldi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder