3 Ekim 2013 Perşembe

not defterimden tarihî notlar

yalnızlığımı insanlara bulaştırmamalıydım elbette. bugün sevgilimle randevum var. uluslararası bir sergide onu görmeyi ümidediyorum. bir çekik göz, bir piramit, bir eyfel kulesi belki bir matruşka hediye ederiz birbirimize.
                                                                                                                                    4 Eylül
bekledikçe var oluyorum. beklettikçe yok oluyorsun. ya da bekledikçe ben mi yo-ko-lu-yorum sen mi oluyorum. olan şey sen mi oluyorsun. ulusların buluşması bizi kaldırabilecek mi bilmem. ama bu yalnızlığa seni de bulaştırmamalıydım. Lavinya! gidiyorsan ceketimi bırak. nitekim İstanbul'da soğuklar yüzünü gösterdi.
                                                                                                                                      9 Eylül

12 eylül tarihine düşülen not: çatal ağır bir şakırtıyla yere düştü..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder