16 Ekim 2013 Çarşamba

sayıklamalar

20:46
yalnızlık yoruyor... evde hepi topu 8 saattir yalnızım, bunun 5 saatinde uyudum (uyumak çok güzel be) sonra kahvaltı, duş, evi derleme, telefon, msjlaşma, internet falan derken zaman geçti... zaten facebooktan da yalnızlığımı ilan ettim, onun üstünden geyikler... sonra burdayım, burda da yalnızlık üstüne yazıyorum!

aman yarabbi  nemenem bi insan olmuşum. iki gıdım yalnızlıkla başedemiyorum bir de lafını yapıyorum! hep mi böyleydim lan ben! sonradan mı böyle oldum! biri bana s.kt.r git arkadaşım diyebilir. hakettim. gidip tek ayak üstünde durayım.

20:52
ikinci bardak kahvemi koydum. acı olmuş, bekleyen kahveyi sevmiyom. (bana s.kt.r git diyen biri gene diyebilir. kahve buldum da beklememişi kaldı)

20:58
tek ayak üstünde dururken burak kutun şarkısı geldiydi aklıma, googleadım ahanda şöyleymiş: yalnızlıklardan yoruldum usandım, sensiz gecelerden sıkıldım bunaldım, o sımsıcak bakan... ya videosunu eklicektim de bazı ismini vermek istemediğim moralılar videoları dinlemiyollaamış, kırıcı oluyo.

21:10
bu zaman  ibarelerini sıkıcı yazıma hareket katmak için koydum itiraf ediyorum. yazıyı yazdıydım araya saat ibarelerini demin koydum. hatta bunu saate bile bakmadan yaptım. şimdi baktım daha saat 21:03..

yazıya heyecan katmasa da bana bi bok yapıyomuş havası verdiğinden  bundan sonra da zaman eklemeye devam edicem.

21:27
sıkılıyom laaaan! kahve sigarasız gitmiyo. biri bana kadıköyden sevdiğim tütünü alsın. (buna küfür etmeyin. hatta bunu ciddiye alıp bana organiğin organiği tütünümden alın. siz alın  ben adresi yollarım.)

21:48
leyla oyuncağını getirip duruyor, yan odaya geçip kendisiyle oynamaya üşendiğimden bu odada bi yerlere atıyorum. sıkıldı galiba kendi oynuyo.

21:52
dizi yokluğu çekiyorum. geçen şu yeni başlayan çalıkuşunu izlemeye başladım sıkıntıdan. allahtan arada cansu geldi de beni kurtardı. çağan ırmak çekiyo dediler diye baktıydım, asmalı konak anısına.. acaba asmalıyı şimdi izlesem de sever miyim. bence sevmeyebilirdim. ama o zaman çok sevdiydim. konusu açılınca 2 saat aralıksız çekimlerden, konaktan, asmalardan, bahar'ın entelliğinden, görümcesinin bahtsızlığından, evin kızının kara sevdasından bahsedebilirim. (acı ama gerçek, evet)

22:00
saati şimdiki saatten 50dakka ileriye getirmeyi başardım. 10 numara 5 yıldız hareketerim var. müstesna bi insanım.

sıkılırsam yine sayıklarım.


4 yorum:

  1. yorum yazın oğlum sıkılıyoruz burda!

    YanıtlaSil
  2. kahve içmeye ve dahi o kahveyi de taze içmeye herkesten ziyade hakkımız var molly bizim buna hakkımız var.. evet var.. var ulan var

    YanıtlaSil
  3. bu arada molly sigarasızlığı bana sor çantamda bir adet var da içemiyom düşün var da içemiyom. mamalaka demiştim ki 'yok ya canım istemez' canım bildiklerimden fena kazık yedim :)
    iyi iş çıkarmışsın mollly saat belirtmen de ayrıca yazıya hareket katmış...

    YanıtlaSil
  4. çok iddali konuştuydun adınıcığım, gelmiş başına bak. sen de bloğa yazı yazarak türlü sıkınıtılarını yazıya dönüştür. birlikte günlerdir yazı girilmemiş morayı yeter artık yazmayın diyecek kıvama getirelim. ben hevesle ikinci yazımı girdim. sen ikiye yorum yaz ben de üçüncü yazıya geçeyim. ahhhh haaaaaoooouuu

    YanıtlaSil