16 Ekim 2013 Çarşamba

sayıklamalar 2

22:34
bu kez saate bakarak yazıcam. sizleri kandırmak istemiyom.
adınısenkoy yazımı okuduğunu ve acaip beğendiğini bir şaheser yazdığımı söyledi. kendimi bildiğimden hemen şımarmadım onun yerine yazımı bu kadar beğenmesinin sebebini araştırdım. uzun süredir memleketinde olduğundan hiçbişi okumuyomuş. en son bayram çukulatalarının üzerindekilerini okumuş. benim yazımı beğenmesi çok normal. baya cümlelerim paragraflarım var.

22:37
aslında bu iş böyle yapılmıyor değil mi, yani insan ara ara yazdığı yazıya saat koyar. bense devam eden yazının her paragrafına saat koyuyorum. bu sefer sizleri saat konusunda kandırmasam da saat koymanın hakkını veremiyorum. o yüzden sizleri kandırarak ama yaptığımın hakkını vererek saat ibaresi koyacam ve sanki aralıklarla yazıyomuş gibi yapacam. hadi bakalım.

23:01
leyla koltuğun kolunda uyuyor. kucağımda uyu diye yalvardım ama kendisiyle oynamadığımdan olsa gerek yüz vermedi.

23:30
scrubs'ı 5. kez izliyorum.. iki kez tamamen, onun dışında 2 kez rastgele bir bölümden başlayarak izlemiştim. şimdi de son 3 sezonu izliyorum. biraz unutmuşum, biraz unutmamışım, o yüzden hala beni eğliyor.

23:52
zamanı böyle bol keseden sallamaya devam edersem birkaç paragraf sonra sabahı edeceğim. bir daha canım sıkıldığında da yazıya ertesi günden başlarım. güzel oldu laaaaaaan.

00:12
leylaaaaaaaaaa uyan!

00:45
acıkıyom mu sizce. bence daha acıkmıyom. daha kaç saat oldu ki yiyeli. (bu saati yanlış yazma olayı kafamı karıştırdı. saat gerçekten 00:45 ise acıkmış olmalıyım. ama daha 11 bile değil. neyse kafayı yemeden bu yazıyı noktalayayım.)

sıkılırsam gene sayıklarım. ama zaman belirtmicem bi daha, kafam bulandı be.

6 yorum:

  1. yani şunu söyliyim kitabım olmadığından değil de kitaplarla ilişkimi gözden geçirmem gerektiğini düşünüyom da... ben de acıktım 23:03

    YanıtlaSil
  2. haa şimdi annadım. adınısenkoy yorumunda okumama meselesini irdelemiş.
    şimdi anladığıma göre yorumuma geçeyim: kız ben gözden geçirdim kendi ilişkimi ama bi bok olmadı en sonunda ayda 10sayfa okuyan bir insan oldum. napsak birlikte miz gözden geçirsek bu kez.

    YanıtlaSil
  3. Adınısenkoy, saatin iki dakika geri kalmış. Mora saati kullanılıyor burada lütfen biraz dikkat. Sevgili Molly, Zannımca sayıklamaların devam etmeli. Saat yerine tarih koyabilirsin. Aradan birkaç gün geçmiş de o güne özel yeni bir şey yapıyormuş gibi yapmak eğler beni.

    YanıtlaSil
  4. ben yazma ilhamını halkından alan bir blog yazarıyım, bir kaç yorum daha yazın gaza geleyim de yeni yazı yazayım.

    YanıtlaSil
  5. sevgili molly benim sigaramınolup da sigarasız kalışımı yaz. bu mevzuya fena taktım. biliyon rüyama girdi. çantamdaki o tek sigara da kırılmıştı molly düşünsene kırık bir sigara.. istanbula varanda valizimi kenara bırakıp gözlerimi hafiften kısaraktan bi cigara yakacam ve.. heyyy koca istanbul beni de ağlattın ya...

    YanıtlaSil
  6. Moranın pek çok yerinde sayıklamalar 3 ü bekleyen okurların klavyelerinin f5 tuşlarına basmaktan ve sayfayı yenilemekten usandıkları haberleri geliyor,
    Cevval muhabiriniz bildirdi :)

    YanıtlaSil