29 Ekim 2013 Salı

sayıklamalar 3

14:12
Uyumak ne güzel de bişey ya. Karanlık bi odada uyumak daha güzel. Sessiz boş bi evde uyumak da güzel. Hele güzel rüyalar görmek daha güzel.

14:20
Uyandıktan sonra yatakta mal gibi etrafa bakınmak çok güzel. Telefonda saatlerce oyun oynamak da güzel... Biraz telefonla oynamak biraz etrafa bakmak. sonra biraz daha uyumak hele acaip güzel.

14:45
Yataktan çıkmamak çok güzel. Yapcak işimin olmaması daha da güzel. Yapcak işleri s.ktr edebilcek kadar uykulu olmam fevkalade güzel. (Uykuluyken hiç bi bok mühim gelmiyor ya, o halin hastasıyım)

15:02
Acıkmak güzel değil be hacım.

15:14
Leyla'nın yanıma sokulması, onu uyuturken tekrar uyumak ne güzel be anasini satim.

15:30
Canımın kahve istemesi hiç hoş değil.

15:47
Kalktıktan sonra bugün de amma güzel uyudum haa diye düşünmek çok güzel.

16:10
Duştan sonra battaniye altına girmek ne güzel. Hele sıcak su torbasını ayacıklarıma koymak daha da güzel.

16:22
Bişiler okumaya karar vermek çok güzel battaniye altında. Ama s.ktir et lan diyip uzanmak daha güzel.

17:00
Uyumak ne güzel lan.

17:10
Leyla'nın yanıma kıvrılması bi acaip be, gerizekam sırtını bana dönüp pozisyon alıyo ve kendini koynuma atacağına kafamın üzerine atıyo. Çok güzel be oğlum.

18:00
Acıkmak oldu mu hiç, kahve niye istiyo canım.

18:15
4 dakikada hazırlanmış sandöviçi yerkene ulan bu ne lan tüm gün uyudum ya lan diye düşünmek kötü. Ama akşamı müthiş değerlendircem demek biraz iyi gibi.

18:27
Kahve içerken yok hadi bi film izleyeyim demek pek güzel.  Film izlerken dalmak da güzel.



Mollycikiniz merak edilen kış uykusundan bildirdi canlarım. Burada yazılan herşey tamamiyle gerçek olup hiç bir abartı bulunmadığı tanıklarla kanıtlanabilmektedir.

162 kelimelik bu metinde  yazıda uyumak ve türevi 19 kelime ve bunları tanımlayan 23 sıfat kullanılmıştır.

(Manyak mısınız lan tabi ki saymadım oğlum.)

4 yorum:

  1. Ben de homurdanmalar serisi yapıcam, leylam yok o sebeple leylalı kısımlar yerine yepisyeni ev ayakkabılarımdan bahsedicem, zira evden hiç çıkmadığım bir gün geçirmekteyim, nasıl da güzelmiş molly!

    YanıtlaSil
  2. yazdım da günüm çok boktan geçmiş meğersem ya, niye hemen gaza geliyorsam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebicikim homurdanmalar yazısını ekle litfen. sanki benim günüm -hatta günlerim- bok gibi geçmemiş!
      mora ahalisi senden de homurdanmalar bekliyor!
      sendeyiz hacı hadi!

      Sil
  3. (:) iki taraflı gülücük yaptım mamalak bak! bonuslu!

    YanıtlaSil