17 Eylül 2013 Salı

HERKES BİR YETENEK ABİDESİ

Bu akşam canım sıkkın be Mora... 
Aslında bu ara hep sıkkın da buradaki birkaç Mora'lı ve Mora'lı olmayan dostlarım sayesinde gülüp yaşamaya devam edebiliyorum...
Bu nedenle Mora, sana yetenek abidesi insanlardan bahsedip saçmalayayım dedim=) İyi mi ettim kötü mü ettim yazının sonunda belli olacak....

...
Ölümün en ağrını tattım Mora. Annemi canımı kaybettim. Ailesinden biri ölecekse bir insanın anası ya da babası; babası ölsün diyebilecek kadar büyüdüm.. Hamdım,piştim,oldum; Sonrasında hayata devam etmek zorunda olduğuma karar vererek. Ölümü severek, acıyı benimseyerek yaşamaya karar verdim. Kahkalarımla aydınlatırken gündüzü, geceyi gözyaşlarımla karartım. Benim meziyetim bu... Ağlarım hatırıma geldikçe gülüştüklerim diyebiliriz kısaca benim halime....

Neyse neyse diğerlerine geçeyim. Kendimi çok övmeden....

Mora'lı dostum Ebi'nin en önemli yeteneği, güzel gözleriyle ışık tutması hayata. Benim hala umudum var isyan etsem de istediğim kadar dedirtecek kadar sevgi dolu konuşması yok mu, işte o zaman kendime geliyorum ben... 
Bilse ah bilse öyle bir görümcem olsun, sabah akşam musmutlu bir aile olalım isteğimi=)) Ben de gittim en olmayacak şeyi istedim galiba=)

Şimdi Mora'lı olmayan birinden bahsedeyim sana Mora.. O bir duygu yumağı.... Güzel gülüşlü, güzel cümleli, minimicik güzel bir kız=) Cancağımız yeni tanıştık ama hemen kaynaştık. Kalplerimiz aslında bu dostluğu yıllarca aramış da bulamamış sonra bazı Mora'lılar sayesinde birbirini bulmuş iki iyi kalpli insanız biz. (Kendimi de övdüm bu arada çaktırma) Yetenekleri say say bitmez.. Hayatımı düzene sokacağı günü iple çekiyorum. Eve çıkamasak da birlikte, acaba ben ona yakın bir yere mi taşınsam ne yapsam?

Sıra şimdi Mora'lılar da;  o dışarıda erkek sanılan, aslında gülümsemesiyle, stiliyle aramızdaki en seksi kız=) Korkular, bunalımlar bile yakışıyor ona ah bıdığım güzel Leylam, Müzeyyen'im, Canım ciğerim en yeteneklimiz sensin de şımarma diye söylemiyoruz=)

Mora'lı olmayan Mora'yı tanımayan bir güzelden de bahsetmeden geçemeyeceğim. O benim can dostum, bebeğim, benimle ağlayan benimle gülen muhteşem yüreklim..Yeteneğine gelince, o bir insanın geleceğinin umudu.... Yani benim... Melek yüzlüm, akademik kariyerim, proje koordinatörü tarafım... Seni çok seviyorum ben=)

Ah Mora'lı insan... Küçük Bey... Tripli tripli bakmaların yok mu? Ne güldürüyor beni. aynı zamanda çok iyi taklitçisin de ha... Herkesin ilk bakışta uğraşacağı kişi olmak herhalde herkese nasip olacak bir yetenek değil=) Sen kendinin kim olduğunu biliyorsun=)

Mora'lı  olmayıp adını sayamadıklarım, burada anamadıklarım kusura bakmasın bu yazıyı okurlarsa ama son olarak bahsetmem gereken isimler var... Mun.... Bana  evinin kapılarını sonuna kadar açan, ablam, dertdaşım, acı ortağım o. Yeteneklerini anlamışsındır sen Mora uzun uzun anlatmaya gerek yok=)


Ve Sultan'ımız var bir de. O bir Mora'lı.. Kim olduğunu sen tahmin et artık.... Güzel gülüşlü, güzel şiir okuyan , güzel kalpli insan. Seni anmadan olur mu hiç. Ahmet Hamdi Tanpınar deyince aklıma ilk gelecek isimlerden olma mertebesine eriştiğini bilmeni isterim=)

İki can dostum var benim... Erkek kardeşlerim, bazen abilerim. Kahrımı çeken iki ekürü... Arada bir beni kızdırıyorlar ama olsun. Onlar her gün acımı dinleyip çare bulurlar derdime. Farklı düşünsek de ortak nokta bulmaya çalışma çabamız onlarla en önemli yeteneğimiz=))
....

Bunları neden yazdım diye sorma Mora... Neden olduğu belli.... Canım yanarken her gece aklımdan geçen isimler bunlar... yüzümü güldüren, acımı hafifleten... belki de en önemlisi ölümü özlemek yerine ölümü sevmemi sağlayan güzel yürekli insanlar bunlar. Hayatta olduğum sürece her türlü şansızlığa rağmen şanslı taraflarımı bana gösteren canlar Sizi Seviyorum.... Anneciğimin en güzel armağanı kardeşimden sonra yaşama sebebimsiniz bilin ona göre davranın ha sorumluluğunuz çok=)




4 yorum:

  1. Sevgili ve de saygılı, bir o kadar da Vaveyla, yazını okudum, hemencecik yorum yapayım dedim. Diğerleri ne der bilemem ama kendimle ilgili kısımları sevdim ben, ekleme çıkarma yapmaksızın. Güzel yazı olmuş, eline, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. =)Ekliyorum hemen alpacino halt yemiş diyeyim sen anla=))

    YanıtlaSil
  3. =)Ekliyorum hemen alpacino halt yemiş diyeyim sen anla=))

    YanıtlaSil
  4. =)Ekliyorum hemen alpacino halt yemiş diyeyim sen anla=))

    YanıtlaSil