9 Eylül 2013 Pazartesi

velev ki leylayım



Velev ki Leylayım

Ne zaman otobüse binsem içim geçer dalarım. Belki yorgunum.  Biri birisine Leyla! diye seslense kalkar ben de o durakta inerim. İnerim arkadaş kimse demesin sen kimsin niye indin. Bütün durak döner ha siktir diyerekten bakar. Kalmışım inmişim kim takar. Döner o Leylaya seslenen hanım teyzeye derim ki sen demedin mi Leyla geldik diye. ‘aaa manyak mıdır nedir? Delinin zoruna bak’ hanım teyze, hanım teyze derim teyzeysen hanımlığını bil.
Evet canlar, nerde olduğu bilinmez duraklar.. derken nereye gittiği bilinmez otobüsler çıkageldi. Otobüs sallanıyor yerinden gitti gidecek. Bir güzel baş uzandı. Haydi Leyla dedi, gidiyoruz. Bir an düşünsen mi dedim. Vakit mi var düşünmeye koçum dedim, atladım. Şoför homurdandı. Otobüsün homurtusu halt etti o derece. Ne var abi, belki Leylayım.

zeyl-i velev ki leylayım:
Şimdiye kadar aranıza katılamayışımın nedeni bir adımın olmayışıydı. Bekledim ki dedem korkut gelsin boy boylayıp soy soylasın adımı versin. Lakin hiç kahraman olamadım ömrümde. ol  sebepten dedem korkut dua dizip isim söylemedi. dedim ki gayrı adımı sizler verirsiniz. 

4 yorum:

  1. pek muhterem adınısenkoy hanfendiciğim,

    beni duygu denizlerine sürüklediniz efenim. dalgalandım da duruldum, coştum ardınızdan yoruldum, binlerce güzel sevdim de bir tek size vuruldum.

    izninizle bir süre ağlayacak, sonra da bir süre hayatımı gözden geçireceğim.

    saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. lakin kuzum ağlamak niye!
      sizin yazınız da beni muhtelif dalgalarda sürüklemiş sonra bir kahvede kendimi 'bana çay getirin ulen' diye haykırırken bulmuştum. ulen dedmedim ama 'bi sormuyorsunuz öldük mü kaldık mı diye'diyerek sitem ettim çayı çok geciktiren abilere.
      birlikteyken neyse de tek başına katlanılmıyor geciken çaylara be molly...

      selamlar...

      Sil
  2. adınısenkoy hanfendiciğim öyle demeyiniz, ağlamak da güzeldir, hele ki, hüzün yerine mutluluktan akıyorsa yaşlar, ki zatıalinizin kaleme aldığı yazının bende yarattığı hissiyatı hüzünden ziyade neş'e ile tarif edebilirim, zira gözyaşlarım da neş'edendi efenim.

    ben de mamalak beyfendiden ilhamla yazmıştım, siz benden ilhamla, ebi eba ebu da gelir sizden ilhamla yazarsa, onu da diğer saygıdeğer dostlarımız takip ederlerse ne olur; efenime söyliyim bir sevgi zinciri, bir teletabi kucaklaşması durumu ortaya çıkar; ki amacımıza da ulaşmış oluruz.

    adınısenkoy hanfendiciğim, nazik bayan, müsaadenizle size sıkı sıkıya sarılmak istiyorum, lütfen kabul ediniz.

    YanıtlaSil
  3. sevgili molly,

    beni şeref-yâb ettiniz. o halde sarılalım sıkı sıkı...

    YanıtlaSil